0

Sista ftg-massagen

Jag tar verkligen tillfället i akt och har sovmorgonar hela tiden!!
Går upp lagom så jag hinner (nästan)allt utom långrunda med Tekla.
Fast de kommer ju eftermiddagarna nu istället.

 Körde och gav de sista massagerna i Kågeröd.... sista företagsmassagerna
över huvud taget!!! Wow! En dag kvar att massera hemma och en spa-dag
på badhuset (fyra till, familjen oxå) sedan lägger jag ner min massagefirma,
eller lägger en vilande i alla fall, får se hur det går....
Jag kanske hoppar ut från kontoret efter tre veckor och vägrar gå in igen....
Fast det tror jag verkligen inte, jag längtar efter att vara "snäll" mot min kropp
och bara träna när JAG vill och kan! (... typ sex dagar i veckan...)

Ewa Odd "rensade" mej som vanligt!
Hemma igen fixade jag lite innan jag körde till Åstorp för att bli av
med lite ansiktsbehåring!
Min gode son påpekade igår igen - nu har du mer mustach än mej igen mamma...
Kul kille! Har han efter sin far....

Åt rester till middag innan jag och Tekla tog bilen till åsen och till skogen
och för att möta Marie och Selma där. Glömde fota oss där!!

En skön runda där Tekla fick öva sej att inte vara bitchig mot andra!!
och sedan fick hon sej en bra runda efter hjortarna, tack och lov kom
hon snabbt tillbaka jämfört med sist hon sprang efter dem!
Tack Marie och en stor kram till dej!!
Hemma igen gick Lucas till kompis RasmusS och sedan skulle de på bio
på fritidsgården.
Danas "passebarn" kom och lämna en julklapp till Dana

Dana med Jenny och Fredrik

en ask med hjärtan! gulligt!

Nu har jag lite att sätta mej in i med Danas hjälp innan jag ska jobba!


puss puss  L8

Kommentera här: