0

dagens hjälte: Daniel

Så seg och mindre rolig min förmiddag var så desto bättre var
eftermiddags-timmarna!

en runda ner i grusgraven
En massage vid lunch, och ett stopp på KFM, hoppades på att RasmusC
kunde fixa Ipaden, men vi belöt att jag skulle köra in med den. 
Sedan körde jag (på reservtanken och hade
jag gjort ett tag) och tanka i Åstorp - när jag kom fram så stod mätare
på O km kvar att köra....
Väla och Elgiganten för att lämna in Ipaden om någon kunde ta ut
MINNESKORTET ur den, - nä tyvärr måste vi nog skicka iväg den,
fick jag som besked. -Men vi har en rätt klurig kille och när han kommer
tillbaka från middagen så ska han titta på den först, innan vi skickar den.

In på Väla och India för att boka tid till min present, bokade en tid,
gick iväg, tänkte efter,gick tillbaka och bokade en annan tid!
Dana hade bett mej köpa ett par svarta vanliga byxor - och det hittade
jag! På vägen ut från väla och till bilen så ringde de från Elgiganten
och killen hade lyckats få ut kortet! Yeajj!

Dagens hjälte :Daniel !!

Hemma igen satte jag igång och massera vilket jag gjorde till 19.00
-MIN SISTA MASSAGE!! Känns konstigt men skönt!

Under eftermiddagen kom svärfar med present och blomma.

smycken från SNÖ och en fin grupp uteblommor
Tack så mycket och tack Lucas som var med på blommorna.
(förresten var det Rasmus som glömt mej på morgonen!!!)

En stund senare kom Syster Annika och svåger Mattias med..

jättefin bukett...

och anmälan tilll Halvmaran i malmö i höst!!!
Denna kommer jag INTE att missa!
Tack båda mina systrar och deras familjer!!
Åt lite mat sedan gick Christer och jag in till Eva och Dennis för ett
grannsamverkanmöte - oss grannar emellan...!!(elr "grannsämjan"
som Dennis föredrog att kalla det!?)
Rasmus hade inte kommit från helsingborg än, Lucas var på avslutningsdisco
på "gården" och Dana var tillsammans med Rosanna och träna skott i hallen.

Efter mötet så gick vi in till oss (Christer,Dennis och jag) och kröp ner i
det varma rena vattnet ute i baljan! Rasmus hade köpt present till mej innan
han kom gullige han, en Anatomi-bok....?    Tack Rasmus!

mysigt!

ja, vars en öl fick vi ju oxå..såklart!

En trevligare och lugnare avslutning än början på dagen, deesutom
avslöjade han att han helt glömt bort det på morgonen och Dana undrade
om de inte skulle gratta mej innan de körde...
Och Lucas påpekade att han sjöng fel text på morgonen...
Ja ja det e inte alltid så lätt!

Tack för alla gratulationer!!

puss och kram  L8

Kommentera här: