0

äntligen träning igen!

Jag måste berätta att jag är så jädra nöjd med mina "dermal anchor".
Så coolt, och det verkar som det läker så bra som det kan!

nygjort...

Håller på att planera och förbereda nästa år och sätta upp
mina mål och bokningar.
Ser verkligen fram emot detta, även om jag hela tiden blir påmind
om gymmet som jag aldrig fick "slutföra"...det var då det...

I kväll är det BodyCombat pass med mej som instruktör på badhuset.
Har inte tränat på snart tre veckor så jag kan inte påstå att jag är i nån god
form längre, men däremot så otroligt taggad och LÄNGTAR efter att få sätta
igång att träna igen. Jag många träningsmål framför mej detta året!

puss på er och sköt om er!!!

L8
                                                                                            

Kommentera här: