0

Vilken kväll!

När Danas match var slut så körde Lisa och jag direkt till Hyllstofta och
hämtade Martina, hade fått vägbeskrivning innan på dagen och kom nästan
hela vägen fram, tack vare Lisa oxå - hon vet hur en fyrvägskorsning ser ut!
Plockade upp Martina körde in till Klippan och tankade tillbaka till Hyllstofta
för att hämta Martinas plånbok.... Lämnade Lisa hos Tina och sedan körde 
Martina och jag hem till mej. DÄR kom jag ur mitt braa tempo och effektiva
sätt... Va i tusan ska jag ha på mej????
Ja, det blev svart kjol och vitt linne/blus - inte så kul men kläder!

samlades hemma hos Tina

Där hon hade bullat upp med en massa godsaker och snacks!

Tina, Martina och Lisa

Julia och Vicky lägger upp räkor

Källaren där vi satt med frågelek och gammal musik! (och "småtjejerna"
hade aldrig hört den innan ...)

ha ha, snyggt bild på Jonny, när han kom och serverade hotshots...hade
småtjejerna aldrig druckit innan...
Snälla Marie kom och hämtae upp oss och körde oss till Åstorp och till tåget.
Hon hade kill-gänget hemma hos sej spelandes kort, så hon behövde
komma ifrån ett tag...

På tåget, vi missade/hann inte att köpa biljetter på perrongen, men jag
övertalade konduktören att jag skulle köpa biljetter till oss när vi kom
fram till Helsingborg. Så det gjorde jag och fyllde på Rasmus jojo-kort som
tack för lånet.

Lisa visar upp sin snygga sminkning som Tina hade gjort innan på kvällen.
I Hbg tog vi oss direkt till Harrys där vi hade bokat bord.
Först en fördrink i baren - god!

Martina med menyn

Vicky osså jag
  
ja va säger man...TINA!
Åsa och jag har ju varit och äit många gånger på Harys och alltid god mat,
tyvärr var det mycket sämre där nu tyckte jag.
Inga sniglar och ingen god pasta eller fisk som det brukar vara.

varmrökt lax och kokt potatis valde jag, och  det smakade ok.

Kunde nästan varit deras mamma ..... eller inte nästan!

Kul med mobiler!!??

Vi kan oxå puta med läpparna!
  

Vi lyckades till slut få Julia att dricka ännu en hotshot.
  

men visst e vi coola....?

de här två oxå...

Tina hittade ett killgäng som var där med hennes kusin.
  
vi lite yngre(!!?????), sprang över till knutan för att ta shorts i en bar(elr två)

jag gick som deras mamma eller moster....

Julia på dans-podiet!!

Jag tyckte det räckte till sista bussen gick hem och gick till knutan igen
och väntade. Skittrött så jag satte alarmet på mobilen att ringa en stund
innan bussen skulle gå. Funkade för jag vaknade precis lagom att gå på!

På bussen satte jag larmet igen och vaknade vid björnekullakyrkan-
alldeles lagom ! Hade sms-kontakt med Christer så vi var hemma med
några minuters mellanrum. Poppe kom inom och ville först ha panpizza
sen inte, så Christer (som inte KAN slänga mat) blev tvungen att äta upp
en ena och jag den andra!

Skitrolig kväll med tjejerna ! TACK ni söta!
puss på er!

Kommentera här: