0

-8 grader och SOL


Har ni inte varit ute idag så på med varma kläder och GÅ UT !
Det är fantastiskt skönt och vackert!
Tekla och jag har precis tagit vårt första skogsrunda på flera dagar
och jag kom på att det är nog därför jag inte varit så pigg - ingen skog-
ingen energi till L8... Kan vara så!

Jag har alltid haft svårt för kalhyggen - förmodligen för att mitt fotominne
rubbas och då oxå mitt lokalsinne. Men jag vet att det behövs ibland.
Det dröjer bara ett tag innan jag lärt mej hur det ser ut nu.

Något som är bra med det är att man hittar nya fina saker och motiv.

Här har det oxå skövlats...

väldigt fina träd/stockar

inte så snygg men glad!                     (Dana: -Du är aldrig snygg!)
Vi mötte en man som var ute och sprang. När han såg oss tvärstannade
han och sedan gick han långt ner i diket för att vänta tills vi gått förbi...
- Mer hundrädd än jag någonsin varit, tror jag !
Tekla var ändå kopplad (just då) och hyfsat lugn...

Is är vackert

Så... , nån som blev inspirerad?
Ut och njut!
Äntligen är min man på väg ner med tåget från Stockholm !

Ha det gott!  L8

Kommentera här: