5

1 ÅRS DAG !

Idag har jag bloggat i ett år !
Det har hänt en del under året,
jag funderade på att ta fram några
favorit-inlägg... men jag vet inte vilka jag skulle välja.

Har ni nåt som ni kommer ihåg extra bra?
......

Jag tittar/läser ibland på andra bloggar,
och de har med jämna mellanrum "frågestunder",
favoritinlägg eller summeringar efter olika saker.
Jag bara skriver och skriver och skriver - det jag vill,
men nu har det blivit en hel del som läser den här bloggen
varje dag vilket jag tycker är ... konstigt... men jättekul!!!

Känns rätt så töntigt för mej, men det är ett sätt att få reda på
vilka alla ni är - Skriv något till mej: frågor om vad ni vill,
tips på nya inlägg, vad jag kan göra för att förbättra min blogg.
Och gärna vilka NI är!!
..... Hmm, det kanske inte blir några frågor.....
eller   en - Vilken är din favoritfärg?    Jag bara skoja,
fast det känns faktiskt lite pirrigt.
  Ja ja, bara kom med dem ! Jag svara på allt! ...
 jag kan... och vill  !


Kommentarer:

1 Marie:

skriven

Åh, vad jag gillar draken, jag vill ha en sådan

jag tycker din blogg är bra som den är. jag behöver inte skriva något om mig för du vet nog det mesta. Det man kan säga om mig är " Allt eller inget"



Kram på dig



Marie

2 patrik:

skriven

Grattis på 1års dagen.

3 Mia:

skriven

Hej L8P8.. ; )

Grattis till en bra blogg.. Det finns en uppsjö med olika bloggar och jag tycker att din e skönt ärlig och öppenhjärtigt.. Den inspirerar mig som kämpar med vikten att tänka mer på hur jag lever.. Det hjälper att man har en förebild som känns verklig och mänsklig..

Du hjälper mig till ett sundare liv..

Tack för att du är den du är.. : )

4 Gittan:

skriven

Grattis på 1-årsdagen! Läser med förundran om din tempofyllda tillvaro och blir rent matt! Förresten, vilken ÄR din favvo-färg??? Nä, jag bara skojar.... här kommer första delen av denna veckans steg: 7 febr 16310 steg, 8 febr 18656 steg, 9 febr 13940 steg

5 Linda H:

skriven

GRATTIS!

Jag håller m Mia! Blir verkligen inspirerad till en fastare kropp..

Här kommer ett bra sitat som jag läste häromdagen:

-DEN SOM ALDRIG HAR TID ATT TRÄNA KOMMER FÖRR EL SENARE VARA TVUNGEN ATT TA SIG TID FÖR ATT VARA SJUK...

Kommentera här: