0

Kvartal 1-11!

Upp och fixade med alla morgonbestyren innan jag
körde till Klippan för att möta upp de andra instruktörerna
Tina, Andrea, Anden,Martina och Emelia.
Anden, Emelia åkte med mej (kaffe på preem!) ner
till Malmö och Kockum Fritid. Den första vi mötte var
fina Pernilla Blomkvist. Som mådde mycket bättre nu
än sist jag träffade henne!!
Bytade om och gick upp till salen där vi först skulle ha
BodyPump.
  
Tina                            Martina                      Emelia
 
Andrea                        Anden

Tuffa brudar
Först var det genomgång med både teori och praktik ,
jag och Emelia tittade mest på då men sedan var vi
oxå med på själva passet alltså!

ser bra ut!

och så ska lovehandles ha sitt!!

bröstet, jag är nöjd med att jag inte tog för mycket vikter!
Efter Pumpen var det direkt dags för BodyJam med Åsa Fornander,
som var min instruktörslärare när jag utbildningen i Sthlm.

släpp loss!!

Åsa in action
Bra musik och bra kombinationer i detta passet, vissa saker tog det lite
tid att komma in i - men så ska det ju vara!  Superkul i alla fall!

när jag trivs som bäst - trött,svettig och lycklig!

två superinstruktörer ! Tack!

Anden laddar inför tredje och sista passet
BodyCombat. Ett fartfyllt rätt så lätt pass med mycket bra musik,
längtar efter att köra (och kunna) det!
Efter passen så duschade vi ( till skillnad från många andra, iiou!),
sedan körde vi till närmsta mat!

McD! MAT!
Jag körde hem oss (Tina och Andrea körde innan för de skulle inte vara
med på combaten), lämnade de andra i Klippan och själv passade jag
på att köpa onyttigt och gott på Storköpet. Hade bestämt innan att jag
skulle få frossa i godis denna kvällen.
Och det gjorde jag!
Dana var hos Jonna, killarna var hemma alla tre (Rasmus hade varit i Hbg
och tränat innan på em, medan Dana var på Familia).
Jag blev inspirerad under combatpasset så vi tittade på några K1-matcher.
De är grymma, tunga och det är faktiskt häftigt att kolla in teknikerna!
Alistar Overeem vann finalen 2010

Somnade gott - helt slut i kroppen!

Jag är rädd om mitt hjärta !  L8

Kommentera här: