0

David Attenborough

Va ni kämpar med stegen!
Jag önskar lite resultat från Marie O,
Eva J och Linda J...

Stannade hemma från jobb i morse!!!
Om det nu skulle vara halsfluss (som det faktiskt
kändes som kvällen innan) så är det inte bra att
dela med sej av den till massagekunderna!
Satte mej tillsammans med Christer framför
tvn och tittade på

David Attenborough är fantastisk!!
Vilka märkliga djur vi har i vår värld och så spännande beteende.
Två arter brinner mitt hjärta extra för Manaten eller Sjöko nere
i Florida. Stora, fredliga växtätande, väldigt klumpiga och fula ballonger.
Och Snöleoparden som jag och Lucas lärde oss lite extra om i somras
på Kolmården. De blir båda väldigt illa behandlade av människan men det
blir väl de flesta vilda djur.

Efter ett tag körde jag bort till gymmet och sedan till Ängelholm för att handla

mat till djuren här hemma, råtta till Zorra, köttfärs till Tekla,
syrsor till Camilla och Zara och larver till Nobbe.Lite mat till oss
människor oxå och sedan tankade och tvättade jag Christers bil.

Ha de gott och ta på både regnställ och termostatbyxor när ni går ut idag!!

L8

Kommentera här: