0

SlowMotion

For bort till gymmet där två unga killar stod och väntade på mej!!!
Ha ha, de ville ha gym-kort. När det var fixat var det dags för
Cirkelpasset - ett rätt så städat och lugnt pass (de får säkert
träningsvärk ändå!), fortfarande några sjuka
och några har inte hämtat sej helt än efter resor och sjukdomar.

Efteråt var det dags för SlowMotions-passet - som min kropp njöt!!!
Tyvärr är vi inte så många, önskade att fler förstår nyttan med
att stretcha, yoga och avslappning. Tränar man musklerna med "pump",
behöver de sträcka ut oxå om de inte ska ta skada längre fram.
Funderar på att flytta fram det passet oxå så att det börjar klockan 19.00,
direkt efter cirkelpasset.
Prova gärna på det (det är ju gratis!) för att se hur skönt det är och hur 
bra din kropp mår efteråt.
Efter passet körde jag till Åstorp för att hämta Dana, Jonna och Emmy.
Hade ett snack med deras tränare om Danas knä - det vill inte bli bättre
trots att hon har vilat ett tag nu - vi bestämde att hon skulle träna upp det
med min hjälp... får se om det går(mamma kan ju inget!!).
Hemma så åt jag och Dana kvällsmat, sen hamnade jag i soffan framför tvn...
Väldigt trött nu för tiden, ska försöka planera in mer sömntimmar och mindre
annat - typ tv och dator, för om jag sitter uppe på kvällen, så är det ju därför.

visst är den fin min orkideé på gymmet (en av dem)
Fastnade framför "Iren Huss" - precis som förra veckan, förra programmet
tyckte jag var bra och spännande - det var det inte igår så det lägger jag
inte mer tid på. Om jag lägger min tid måste det ge mej något tillbaka.
Gick med Tekla och stänge ner gymmet och när "Iren " var slut gick jag
och la mej i pyjamas,raggsockar, kofta och extra filt ovanpå täcket -
vi har inte varmt i vårt sovrum och jag avskyr att frysa!

HDSL     L8

Kommentera här: