0

LE mot alla !

Det blev den lilla rundan i morse (1200 steg) med hunden, sedan
fixade till mej själv och väckte barnen innan jag gav mej iväg till gropen
och faktiskt -Tack och lov blev det bara fyra massager...

händerna skakar ju fortfarande lite och jag har fin träningsvärk i armarna,
både sen igår och sen innan i veckan.
Lämnade av Bengta på gymmet åkte hem och värmde mej med en kopp kaffe!

Jag trodde först att det "bara var jag"som var lite frusen,hängig och
inte på topp, men jag förstår för var dag att det är "vi alla" lite mans.
Passen är mycket lugnare än de brukar fika rummen är mycket tystare
än de brukar. Sen om det är för att de flesta är lite förkylda, eller det
gråa vädret och brist på snö/sol/ljus, eller bara trött på vintern och
vår-längtan vet jag inte.

Så nu tar jag tag i det!

Framför allt ska jag le mot alla idag - det behöver vi i brist på annat!!
Häng på,  vet ja!!

Sköt om Er och ha en underbar fredag!

Kommentera här: