0

fler grattis


Ja jag mådde åtminstone bra i morse!!

Fler grattis idag!
Mona och Birgit grattis och välkomna till gymmet!!
Cilla - STORT GRATTIS till dej - det här kommer att gå vägen!!
Nettan bra kämpat med stegen - snart kommer de !!
Jag gläds verkligen från hjärtat över alla framgångar som dyker upp
både utanför gymmet och innanför! Är tacksam över att jag får följa er
på vägen till ett friskare, smalare, nyttigare och gladare liv!

Många är sjuka för tillfället har jag märkt både utanför gymmet,
bland massagekunder
    
om man är förkyld så hjälper honung och        vitlök...
och gruppträningsdeltagare. Så pass att vi ställde in båda
passen ikväll, bara två kvar på båda passen.
  
men det bästa är motion och frisk luft innan...
Så jag städade lite hemma till helgen och vek strumpor tillsammans
med Irene Huss på tv första gången jag (det kanske var första de
visade oxå - inte en aning!) såg det. Rätt så spännande tyckte jag.

tycker den här gravstenen är lite kul- förlåt om är hemsk mot någon
nu men ser ni där bakom häcken ...

Kommentera här: