0

Äntligen!!


Stegtävlingen uppdateras i morgon...

I morsetog jag nådra minuter på spikmattan innan jag
gick upp till Lucas, som hade ätit sin frukost och 
var nästan på väg till skolan. Jag kollade kalendern -
brukar aldrig boka in nåt måndagsmorgon (då SKA jag ju städa
hela gymmet), men idag hade jag bokat in en massage - helkropps...
Litta bråttom kanske?!
Hann med massagen, men efter var där flera tränande och då
vill jag inte städa med hänsyn till de som var där.
Hem i stället och chansade på en runda i skogen med Tekla

Det gick jättebra och vi var lyckliga trots allt grått
Det var ju väldigt länge sedan vi kunde gå hela rundan så blev
väldigt lyckliga där!

vintern håller på att släppa sitt grepp

Tekla provade såklart att bada...

och hon testade isen

naturligtvis måste hon ha en STOR pinne!

en glad, trött och nöjd hund!
Christer var hemma och lagade lite middag till oss, sen körde han
tillbaka till jobbet. Jag planerade lite till kvällen och sedan stack jag
tillbaka till gymmet för ännu en helkroppsmassage.
Efter den så ringde Dana för hon hade gjort scones i hemkunskapsläxa,
och de ville hon bjuda på för att bli bedömd och godkänd.
Jag stack snabbt tillbaka för motivationsgruppen. Pratade lite om
"Livscykelplan" - jag håller på med min tredje - berättar mer om dem senare.
Efter gruppen så körde jag till Klippan för att hålla pass.

Malle med sin charmiga blick...han skulle hålla vattengympa-passet.

Vi blev lite  svettiga under passet...

Efter duschen körde jag till Kvidinge och släckte ner gymmet efter att ha
rullat handdukarna och bäddat till i morgon.
Hem och natta  barnen, Christer spelade badminton med Patrik(och förlorade).
Åt mat, skrivit klart sista rundan med Tekla och snart ligger jag i sängen,
litta lagom trött sådär... eller helt färdig!

Tack och gonatt!!L8

Kommentera här: