0

Utmana dej själv - varje dag

Kom upp i tid gick runda 2100 stegs-rundan med Tekla och
klockan sex var jag på gymmet och städade.
Lite innan åtta gick jag hem igen för jag hoppasde få säga hejdå
till Christer och Rasmus innan de körde till jobbet(Rasmus extrajobbar).
Satt mycket vid datorn. Tim och Hampus kom hit och lekte med Lucas.
Gjorde soppa till middag och sedan tillbaka till gymmet.
Motivationsgruppen med styrketräning uppe på gymmet

ett härligt gäng- som klarade sina utmaningar!
Sedan utmanade de killarna...

...som till sist blev tvugna och kommer garanterat ha
träningsvärk i övermorgon!!

Körde till Klippan för ett combat-pass. Ett bra gäng där oxå.
Jag blev så glad över att se söta Sahra där - längesedan sist!

Efter dusch och lördagsplanering körde jag till Kvidinge för att stänga
ner gymmet för dagen. Körde hem till ett tomt hus med öppen dörr och
en hund som satt inne och vaktade dörren...
Ringde efter Christer som inte svarade - trodde inte han spelade badminton
med Poppe(för att Poppes bil stod kvar hemma), ringde sedan Danas mobil,
de var i idrottshallen och spelade badminton Christer -Rasmus, Dana-Rosanna.
- Men var är killarna då? -Är de inte hemma? undrade Dana.
När jag kom hem ställde jag mej och ropade upp brukar få svar uppifrån
om de är hemma men det var väldigt tyst däruppe...
Gick till slut upp och kollade - killarna hade somnat!
De två som hade bestämt att de skulle vara uppe HELA natten, hade somnat
innan 21.30!! Åt kvällsmat, skrev och gick  med Tekla
Rätt trött jag oxå.

Tack och gonatt !

Kommentera här: