0

Åsa 40

Underbara "Fausa Jausa" fyller 40 år idag!

Alltid solstråle!
Vi tänker ta med henne på spa för attt fira henne.

Det blir vi tre tosiga brudar och jag lovar att det inte kommer att vara
så tyst där...


På min 40 års-dag
Jag har känt Åsa sen vi var ca 10 år, när vi båda dansade på Saltito,
för Gordon Marsh. Träffade inte varandra på ett tag efter vi båda slutat dansa,
förrän jag träffade Tina som var tillsammans med vän till mej.
Tina och Åsa har nog "alltid" känt varandra, så när jag började vara i Kvidinge
blev vi vänner igen (inte för vi nånsin varit ovänner (vi bara inte umgicks
på några år).
Och guud med skit vi tre har hittat på genom åren (de senaste 20),
och väldigt lite av det som bör skrivas ut "på nätet" (typ inget!).

Stort stort Grattis Åsa ! Hoppas du blir nöjd med din helg med oss!
Kram L8

Kommentera här: