0

åsen

Ja då blev det som jag skrev - en full dag!
Många massagerfrån nio till 19, med undantag över
middagen då jag gick hem ,satte Tekla i bilen och körde
upp på åsen för att äntligen få en runda i skogen,
vilket både Tekla och jag har saknat grymt mycket.

Tyvärr var det IS-gatan däruppe
Det gick bara inte att gå ordentligt, så en  bit av vägen som brukar ta
ca 3-4 min att gå tog mer än 15, vi vände där.

Tekla som mer sprang i själva skogen var lycklig ändå, för att hon
äntligen slapp kopplet. Har inte henne lös i byn alls, riktigt sån pli på
henne har jag inte och mycket för andras skull - de vill inte möta en
lös hund som gärna går fram och hälsar på alla.
Så nu har hon fått gå i koppel i flera veckor utan att få springa av sej
som hon vill - förrän idag.

njuter oxå!

Om några veckor kanske...

Kommentera här: