0

Den andra januari

Efter frukosten så började jag städa.
Christer hade fått två "uppdrag" av mej:
I en vägg samlas mössen....
de ramlar ner från innertaket och kan inte komma därifrån,
efter ett tag luktar det inte så gott om man säger....
Tror Christer plockade ut 15 mus-lik, inkl en näbbmus
de är inte stora!!! Nu är det "rent" och luktar mycket bättre.
Det andra uppdraget var att täta vid den läckande toaletten -
ett uppdrag för jesus - så svårt är det, tyckte Christer.
Så det blev aldrig gjort!

Åt middag där uppe innan vi körde hem 13.40 då hade jag varit
igång hela förmiddagen och bara fått ihop 45 steg på räknaren!!

Men rent och snyggt i stugen igen - skönt!

Körde hem och lastade ur bilen , jag gick bort till gymmet nästan direkt
för att fixa kort och öppna soariet.
Plockade lite med blommor och annat innan jag gick hem för att hämta
Tekla en runda på ca 4000 steg fick vi ihop innan vi åt hemmagjord pizza
till kvällsmat.
Dana som hade kompis-abstinens fick ha ett gäng här och då kröp Christer
och jag upp i vår säng med en film på datorn. En familjefilm , sa Rasmus....
Vi har inte riktigt samma uppfattning om vad som är en familjefilm.
Små barn som köttar ner vuxna med skjutvapen och knivar till höger och
vänster är inte min favoritfilmssort precis!
"Kick-ass", hette den och kan ni så undvik den!
Fick inte ihop mina 10000 steg, men den här dagen fick räknas som
träningsfri dag, eller?

I morgon blir en bra dag !
Sköt om er och era kroppar    

Puss och Kram   L8

Kommentera här: