0

En bra måndag

En långrunda på morgonen, bäddat rent sängarna,
blogga ikapp och över 5000 steg innan kl. 10 på förmiddagen.

Fixade med bokföring och andra papper , klockan 14
hade jag visning på gymmet och sedan massage.
Fixade och plockade, många kom och tränade dessutom
hade jag "motivationsgruppen! uppe på gymmet-bra ös!

push ups!
Snabbt till Klippan för ett svettigt combat-pass! Superkul! Massor av energi!
Men mitt i låt nr 7 tog all kraft slut... Efter det var det till att gå på ren vilja,
det funkade det oxå!
Gissa om jag var hungrig när jag äntligen var hemma vid 21.30 !
Efter maten gick jag en kvällsrundan med Tekla och efter det direkt i säng.

Supermusen: Var det röding...!! Inte strömming då...? Vissa av oss kanske
behöver lite hjälp med minnet då och då!  Tack! Kram


Kommentera här: