1

Måndagsmorgon...

Kom inte alls upp så tidigt som jag planerade in
när jag äntligen somnade i går kväll....

Fick skött undan morgonbestyren innan jag gick med
Tekla bort till gymmet. Fick trevligt sällskap runt med Tekla av  Linda F.
Efteråt lämnade jag Tela hemma bytade om och körde till gymmet för
att öppna solariet, sälja kort mm. Hade tänkt köra till Åstorp för att titta
när F15 fick stryk av P12 i innebandy. Missade tyvärr matchen men
killarna vann med 7-4 , Dana gjorde mål!!!
Förmodligen för att jag inte var och kolla...

flitiga tränande (men man SER inte vem det är!!!)
Körde ändå till Åstorp men för att hämta tjejerna. Delade ut lite lappar
och nycklar, innan jag hämtade Rasmus för att lämna honom i Åstorp...
Han skulle in till Hbg för att träna och då passade jag på att handla lite
mat då oxå tillsammans med Dana. Packade upp matvarorna och satte
igång att göra köttbullar.

Lucas åt lite och snabbt -för hans dator va ju igång...
Dana åt snabbt och skulle sedan ta bussen till Åstorp igen för att titta
på KIF-damlag som skulle spela cup. Jag åt tillsammans med Christer
och sedan körde jag Dana, Emmy och Jonna till Åstorp,för bussen
kom inte ( eller mycket, mycket försent visade det sej!). Det ÄR kul att
köra på 21:an!! (n)
Fortsatte direkt till Klippan för att hålla ett Combat-pass.

Fick hjälp av både Emelia och Martina på scenenunder passet,
vilket var tur för ibland trängdes köttbullarna på väg upp och då blir det
jobbigt att hoppa och prata samtidigt...
På vägen hem körde jag inom gymmet och pratade ett stund med
Nettan och Per. Körde hem efter 22, kopplade Tekla och vi gav oss iväg
för att jaga katter och steg... Nu har jag 124 steg kvar till dagen mål för
mej, så det blir till att trampa under tandborstningen!

Kommentarer:

1 Marie:

skriven

Hej Lotta,



Du får inte jaga katterna, jag skulle vilja ha en svart o vita lång hårig som springer där, fånga den och ring mig



Marie

Kommentera här: