4

maxpuls.se

Är det bara jag som inte är nöjd och inte förstår
stegtävlingssidan? Man (jag) kan ju inte se sina steg
från de andra dagarna och jag vet att vissa i tävlingen
som lagt in steg inte syns alls...
Om jag (och då fler) gör fel berätta gärna för mej hur jag ska göra.
Om det inte blir bättre så får alla skriva in det som kommentarer
här på bloggen och så för jag statistik för det i stället.
Grejen är ju att kunna jämföra och utmana varandra och sej själv.
Berätta för mej vad ni tycker.

Ha det bra så hörs vi!  L8

Kommentarer:

1 Emma:

skriven

Jag är inte heller riktigt nöjd med det! Det är ny tävlingsdag varje dag står de, eller jag uppfattar det som de iaf och nej jag ser inte heller stegen från de andra dagarna!

2 linda:

skriven

Jag tycker att vi skriver på de papperna som jag fick av dig, men att det är roligt o kolla hur flitiga de andra varit på maxpuls..

3 linda:

skriven

Jag tycker att vi skriver på de papperna som jag fick av dig, men att det är roligt o kolla hur flitiga de andra varit på maxpuls..

4 Annika:

skriven

Är inte alls nöjd. Det jag var med i innan var mycket bättre. Tappa.se, men då kanske det kostar en slant för var och en. Men man såg alla och allt på ett väldigt bra sätt. Kram Annika

Kommentera här: