1

Snöskottning!

Man borde få dubbla steg i stegräknaren, när man går i
knähögt med snö ! Jag menar det ju "höga knä" hela tiden
och med lite extra tyngd från just snön, eller?

Jag skottade trottoaren och gången vid vårt hus när Christer
kört till jobbet i morse sedan gick jag och Tekla bort och
satte igång en maskin tvätt, på gymmet och skottade lite där oxå
(lite för det är en väldigt liten skyffel jag har där borta). 
När vi gick dit  kände jag att det var lite tungt
att gå där det inte var skottat, valde ändå att gå på cykelstigen
hem igen - som jag vet fyger igen direkt så fort det blåser på det hållet.
- Ja ja , det ÄR bra motion och vi mår alla bra av det!!

Det blev bestämt att vi ställer in passen i kväll. Men i morgon kör vi igen!

Kommentarer:

1 mia:

skriven

Räkna med mig imorgon!!!! Boxbox ; )

Kram på dig L8P8. ; )

Kommentera här: