0

Städdag

Monica: den ena tog han hand om väl - flyttade upp den till Dana ju...
Två blev för mycket!

Det mer än behövdes i vårt hus, det blev en
ordentlig sanering av diverse utrymmen i huset.
Under Lucas säng - det är bara han som kan
samla SÅ mycket damm, vi andra har inte hälften så mycket.
Rensade avlopp - välbehövligt det oxå.

återanvänder adventsljusen
Hann med en liten runda till gymmet och några småpromenader med Tekla ,
många steg blev det tyvärr inte.
Kom på igår förmiddags att det var ju ingen så bra idé av mej att ha
stegräkningstävling med början av januari, jag själv går ju inte hälften
så mycket när det är fullt med snö överallt som jag gör så vår/sommar/höst.
Sen och andra sidan är det ju trots allt bra sätt att få ut oss i vinterkylan.
Men jag lär ju inte vinna, hinner inte gå så mycket som jag och Tekla skulle önska.

När Christer kom hem fick han göra maten medan jag fortsatte sanera huset.
Fick en fantastiskt god lammstek med hasselbackspotatis, broccoli och sparris

Han är otroligt duktig i köket - de e tur...
Satte oss framför en film - en sådär, så jag somnade såklart.

Kommentera här: