0

Styrka ungdom

På vägen hem från Kosta gick det mycket fortare hem
än dit. + grader och bara vägar. På vägen upp var det mycket
slask och en del trafik. Dessutom fick jag ont i njurarna...
mycket skog, inte många bensinmackar eller andra ställen
man kan stanna och kissa på. Men till slut körde vi in i ett samhällle
och hittade en mack med trevlig personal som dessutom hjälpte
mej med vägbekrivning för jag blev lite osäker ett tag.
Åsa hade ju ingen aning om vart vi skulle så jag körde på minnet
från kartan i datorn.
På hemvägen stannade vi till  på McD i Ljungby för lite lunch,
efter det var det raka motorvägen hem och rätt så exakt 1h.
Lämnae av Åsa vid hennes bil hos Lotta och körde hem och
lastade ur bilen. Bort till gymmet för att träffa min hyresvärd,
han hade fått en saftig el-räkning(precis som alla andra denna vintern...).
Hem igen och bytade om till träningskläder.

Erik fick boxas så mycket han orkade...
Höll ett pass för ungdomarna,
med lite boxning som uppvärmning av armarna.

Frederik och Caroline

syns det på mina armar att den jag sparrar mot är längre än jag...?
Hemma igen efter passet åt vi fondue igen - resterna men det spelar
ingen roll för det alltid gott. Rasmus hade lanat under helgen så han
natta sej tidigt, Dana hade tjejerna här så hon var trött , Lucas var inte
så trött men blev tvingad i säng ändå. Christer som spelade kort med grabbarna
hos Mark var mycket trött. Jag satt och skrev en stund(rätt länge),
sedan tog jag en runda med Tekla. Hemma igen var det lika bra att tömma
diskmaskinen och sätta igång en ny omgång!
Lucas kom ner och sa att han hade kräkts lite... NEJ! Men han mådde inte illa.
När jag äntligen var på väg att lägga mej kom Dana upp och kräktes!  NEJ; NEJ; NEJ!
Hon mådde inte heller illa....? Jag gick ner och fick i mej vitpepparkorn
(hjälper alltid mej). La mej för att sova!



Må väl och sköt om din kropp!  L8

Kommentera här: