0

En full dag

Tina och Rasmus: TACK för tulpanerna (förlåt, men jag frågade
faktiskt Christer innan jag skrev!)

Idag har det varit fullt ös från tidig morgon med tidig morgonpromenad,
gymmet och massagerna började klockan 08.00 och slutade 18.30
jodå så att e...jag är lite trött i benen efter allt stående!
Jag hade en middagspaus och då satt jag ner i ca 20 min:
åt lunch och betalade räkningar innan jag gav mej ut
för en promenad med Tekla. Sedan har jag stått och gått fram tills nu
för utom efter sista massagen då jag bytade om till träningskläder

och satte mej på golvet i massagerummet och vila/meditera i sju minuter.

Med laddade batteri (ha ha!) gick jag ner och höll ett skumboxpass.
Har köpt in Celsius att sälja och måste provade det själv så jag vet
vad jag tillhanda håller! Den var inte för söt, och man blev inte så rapig
(fniss) trots att det är lite kolsyra och trots att jag drack den precis innan
passet. Men sen om jag brände något extra har jag inte en aning om
däremot hade jag kraft att gå en längre runda med Tekla innan jag åt
och satte mej här.

den var god och jag fick nog lite extra energi (utan socker och annat skräp)

Nattade barnen när jag kom hem och nu är dert min tur att äntligen få
krypa ner i sängen efter en superbra men tuff dag!!

Kommentera här: