0

Inne i ett stim

Tokig på vår diskmaskin, i morse fick jag diska om
det mesta som diskats under natten - skitmaskin, dags att byta ut den!

Jag hade kommit upp i rätt tid även idag så trots extra diskningen så 
hann jag med mellanrundan med Tekla och alla deandra morgonbestyren
innan jag körde till gymmet för att hämta Bengta,
tyvärr kom jag ca sex minuter för sent till första massagen i Eket,
men ha ha - jag jobbade ifatt...

en märklig tatuering...
jag tror det för han alltid vill vara kvar på jobbet..
-va tror ni?

den här förstår jag inte iheller, men men de e tur vi e olika!
Efter de åtta massagerna så körde Christer och jag och luncha på
Woodlands igen: nån lax och potatis gratäng.

När jag lämnat tillbaka Christer på hans jobb så körde jag

till mitt gamla jobb för att simma. 1000meter på ca 36 min,jag fick väldigt
ont i knäetoch tog det mycket försiktigt de första 200 meterna.
Så minst 10 min fortare ska jag egentligen simma.
Efter mitt "besök" där försökte jag gå på banken som hade ändrat öppetiderna,
så jag fick göra av med pengarna på ica istället... nä, men lite kvällsmat,mjölk
och framför allt hundmat! Hon har varit utan det ett par dagar nu
(hon har blivit erbjuden annat som inte varit bra nog för henne!) så det
var dags för henne att äta annat än torrfoder.

Hemma igen så "plockade jag upp Tekla" och gick till gymmet och sedan
vidare ut på Tomarpsrundan.

Lämnade Tekla gick bort till gymmet för att öppna - vilket jag egentligen
inte hade behövt. Tillbaka hem och gjorde panerad kyckling och kokt potatis
till kvällsmat. Hann äta tre tuggor innan jag gick tillbaka till gymmet för att hålla
dubbelpass... Cirkelträning (skiftade statiskt och kardio)och sedan slowmotion
- som min kropp tyckte om det!
Har verkligen saknat att med lugna rörelser sträcka ut alla muskler.

Fulltecknat på "närvarolistan" på gymmet idag igen, BRA jobbat alla ni!
Släckte ner, gick hem åt kyckling, mellanrundan med Tekla igen.

En mycket bra dag i mitt tycke!
Trött och sliten, dimper i säng!
Tack och gonatt!

Kommentera här: