0

Fredag i Åkarp

Vid middag körde jag till Åstorp och till Ewa Odd,
dags för en ansning igen! Behövdes verkligen nu!
Efteråt stack jag direkt till gymmet och körde styrka 30 min.
Nu är jag så nöjd med min kropp att det är dags att fota
till gymmet. Ska sätta upp små bilder på styrkeövningar och
stretchövningar runt om på väggarna och så pass fåfäng är jag
att jag inte bara kunde fota rätt upp och ner behövde träna
så att lite muskler syns. Jag inser dock att jag är över 40 och har fött
tre barn och inte kan se ut som tjugo igen (tack och lov!).

...
Skulle ha handla med Dana på eftermiddagen men det blev lite ont om tid så
jag städade lite till i huset. Christer kom hem och körde Dana och Jonna till sin
samling och Lucas till Båstad för en innebandymatch.
Tyvärr förlorade killarna med 6-1.

de luktar inte så gott...
Jag höll ett skumboxpass för ett litet gäng goa tjejer. Tycker det passet är
störtskönt på fredagskvällen, efter det är det helg!

Lillen provade att hänga i balken...
jag kanske ska lägga till den övningen på cirkelträningen...

Efter passet körde jag och Rasmus ner till Åkarp för att titta på F15.
De vann en bra match med 2-1, de är så grymt bra våra tjejer.
Alltid kul att titta på dem, oftast spelar de schysst men tufft.

Vissa av dem är skitduktiga från början vissa ser man utvecklas för var match.

Utanför planen är de ett superhärligt gäng !
Det var väldigt nervöst de sista minuterna - men de vann - YEAY!

Frida Larsson 1:a målgörare!
Sophia gjorde mål nr 2.
De kivas och surar ibland (de är ju trots allt ett gäng tonårstjejer!!!) 
men oftast är de galda skratt och flamsar!

Klara färdig GÅ!

Jonnijonnan försökte lära mej fjortisgrejor...

Olivia trött efter matchen
Lillen,Jonna,Rorry Dana och jag körde hem men inom McD för vi var
HUNGRIGA - alla!

ovanligt snygga var vi oxå...

Danafana med pommesen

Inom och tanka. Tanten på macken berättade historier om smitare,
jag fick tanka trots att det var förskottsbetalning efter kl.22 -
skönt man inte ser ut som en gangster i alla fall...

Lämnade av tjejerna hemma hos sej själva, tog Tekla och gick till
gymmet för att släcka. Rätt upp i säng sen - dödstrött!!

Ännu en härlig dag!
Ha en fortsatt god helg mina vänner!!
L8

Kommentera här: