0

Hem från Åhus

Upp lite tidigare (såklart är jag uppe innan de andra för att 
duscha och  blogga) för tidig hemfärd.


 
hade bl.a sällskap av de här trevliga killarna!

hi hi... jag blev ju tvungen Ralle!!!
Tufft att få igång mina båda söner men "bara" 13 minuter senare än sagt
körde ut från parkeringen och till Kvidinge. Var inom McD för kissepaus och
en kopp latte. I bilen satt Eric, Dana, Rasmus, Lucas och Emmy. 
Jag körde och Tekla satt i bagageutrymmet. Emmy hade smällt med
sin for ordentligt och var bara med på två matcher, hemma igen
körde Marie in henne till sjukhuset där det konstaterades en
rejäl stukning och inget mer tack och lov.

Är så gald att jag får följa med de här dagarna till Åhus, för
det är så mysigt och ett trevligt sätt att umgås med ungdomarna!
Ja, såklart med Anders,Ann-Charlotte,Carina, Kanga,Krister,
Anna-Karin oh Benny.

Tack ni alla!!!

Kommentera här: