0

skog

Vaknade och kände mej väldigt rastlös så innan de andra
vaknat så gav jag och Tekla oss iväg till skogen och tog den
"långa rundan" på 6,46km - superskönt!

åt ju ingen frukost så det var extra gott med vildhallon.
Smaken påminde mycket om förra årets vandring, då vi åt massor av hallon
Varmt och ...inget regn utan det kändes mer som "liquid sunshine"-lovely!

svenka dyngbaggar...???
Men visst ser det ut som tordyvlarna tycker om hästgödsel!!

Tekla tog ett bad så fort hon fick chansen

osminkad,lite dagen efter, otränad... ser litta gammal ut oxå...
Ja ja, men det är jag !! Och jag är nöjd efter en morgonrunda i skogen!

Jag är glad för att se så många människor röra sej ute i skogen på morgonen,
- för deras skull, men djuren försvinner och jag vill ju hitta djur som jag
inte brukar se...

Fick ändrat, bokat om och förnyat planer för de närmsta dagarna.
Ha en skön söndag! 
Puss och Kram  L8

Kommentera här: