0

Tomarps Kungsgård

Samling i rastgården....(visst ser det ut som en fängelserastgård vår
"trädgård"), Eva Dennis, Jenny och Kent kom först på ...

en öl och sedan en cykeltur (med farliga kurvor- de är några nu som
tappat kontrollen i velodromen)

mycket för att inte säga massor av dricka

och lika mycket att äta!

träffade Britt-Marie och Per i parken där vi hade picknick

åt och drack gott, i trevligt sällskap

skådeplatsen för senaste föreställningen som jag var med i där uppe.

packade ihop väskorna och gick in på

Borggården, där vi köpte vars ett glas vin.
Sedna kom hon - kvällens höjdpunkt!

denna lilla, energiska, muskulösa och fantastiska sångerska

härligt väder

med pianist Lindy Tennet-Brown från London men ursprungligen från
Nya Zeeland


Första gången i mitt liv som jag hör opera live, fastän jag velat se/höra
det i flera år. Ett perfekt läge nu och så vackert det var och duktig Sanna är!

Jag kan ju inte ens sjunga "Jag må hon leva" för mina barn utan att de gråter....

Kommentera här: