2

Dubstep

Inte väldigt tidigt men en runda i alla fall!
Kunde inte låta bli att fota...

ja ja, det behövs luftas...

hemma på vår gata...
Efter promenaden så gick jag in i tvättstugan och gick inte ut på ett par
timmar. Strök och mangla dukar sedan midsommar, handdukar,skjortor,
vek kläder sorterade strumpor och till sist duschade jag!
Följde med Christer och handlade dricka till deras firmafest som de ska ha i kväll
och därför körde jag Christer till jobbet oxå.

några flak blev det
På vägen till Eket körde vi om en bil och jag kände igen nummerskylten...
Jodå det var fam.T på väg norrut!
När Christer var lämnad körde jag så fort jag kunde till Klippan och till
huvudsalongen. Christer sa att det tar inte mer än 10 minuter och är
det mycket trafik 12...
De som känner mej vet att jag är inte den som smyger förtsynt på vägarna,
och ändå tog det 14 minuter för mej och det trots att det var nästan inga
bilar jag behövde köra om!! I vilket fall kom jag i tid!! Till vilken nytta,Linda
Ha ha - det gjorde inget för nu hann jag titta i skvaller tidning vilket jag
aldrig gör annars. kändisarnas sommarvillor i stockholms skärgård,
Ricky Bruch är död, bilder på vår kung när han festar, och en massa annat onödigt!

Linda klippte mej medan vi planerade detaljerna till TRIATHLON,
frisyren blev densamma som innan och vi satte inte i någon färg - känns inte så lönt
med tanke på solen  (ska trots allt stå på en strand 2-3 dagar (och det måste
vara sol då!)) simning och svett som bleker!!

Hemma höll barnen på att grilla hambugare!
 Rasmus har precis lärt mej "Dubstep" jag kanske är sen men jag har inte/vetat
om det innan. Jag uppskattar det mycket, mycket bas och trummor - I like!

Så dags för runda nr 2 i skogen och sedan i tvättstugan!

Sköt om Er!!  
Kram L8

Kommentarer:

1 Supermusen:

skriven

Hur fan stök manglar man?

2 evajoh:

skriven

Ha ha du e för rolig :))) Jag har bara sett er dörr öppen en gång sista månaden ;)

Kram Eva

Kommentera här: