1

Tzatziki!

Numera kan jag benämnas Forsythiaslatktaren för fy som de ser ut nu
efter jag gåt lös på dem! Men de hade verkligen blivit förstora nu och
tog alldeles för stor plats på "gräsmattan".

bra dunkgömmeställen som försvunnit!

men nästa år är de snygga igen!
Dana och Lucas hade rakgel-krig!

ser ut som Lucas förlorade!!

men han verkar rätt nöjd ändå

Christer fortsatte med plintar och stolpar

Eva och jag körde iväg så att Tekla fick bada lite... +6 grader....

härligt att simma!

hittade ett rör som hon tvunget skulle ha upp... visade lite humör !

till slut fick Eva hjälpa henne

Samlades inne hos Johanssons på kvällen



kallt va??!!

Eva hade gjort en fantastiskt god tzaztiki

och Dennis grillade gott!
Väldigt gott alltihop! Tack NI!

Rasmus hade varit i Lund och tränat, messade hem att han var på
stationen i Åstorp och att  det skulle dröja innan nästa buss kom.
Emma var snäll och körde för att hämta honom och sedan kom hon hem
och var tacksam för att hon hade körkortet kvar.... 
Det gäller bara att vara tillräckligt snygg.... eller hur Emma!
Men stort TACK till dej!

Det känns verkligen som min första semester någonsin - jobbar alltid
på somrarna annars, bara ledig några få dagar i taget... men
gud va skönt det är att inte ha några jobbetider att passa!
Men sen har jag ju varit duktig och lagt undan semesterpengar... 13%....
av 0 kr i lön.....  Tur man har en tät man... haha!

Kommentarer:

1 Emma:

skriven

Hahha jaaa!! Här är en som kommer hålla hastigheter hädanefter. Eller räcker de o va snygg?! ;) haha

Kommentera här: