0

osunt leverne...

Kom upp i tid tillsammans med Christer och Lucas,
de packade in sej i bilen och körde upp till Lidköping och till nördmässa.
Jag kröp ner i tvättstugan för att köra igång ny omgång tvätt i maskinen.
Plockade och fixade, väckte tjejerna vid åtta och vid nio kom
B-M och Per för att hämta Fanny som skulle med dem upp till Nyköping.
Tog jättefina bilder igår kväll på Fanny i hennes lockade hår,
nu finns de inte längre.... skit också - du så fin ju Fanny!

istället blev det en bild från förra året
Fortsatte mitt städande och dess i mellan beställde vi biljetter till
hela familjen!!!!!  berättar senare....
Dana tjatade ett tag att vi skulle iäg för att handla till henne på Väla
eller Familia. Körde till Familia och hittade två sportbh och en vanlig till
henne och "aladin-byxor" till mej.

det blev två nike-bhar
Vars en bakad potatis till Rasmus och oss två - tog vi med hem.

Jag såg mej min rygg i provrummet och så som jag ser ut nu vill jag
aldrig mer göra!!! Nu är det svält och hårdträning som gäller!!!
Skojar ...men bara lite, för usch och pi när det ligger ett extra lager
som valkar sej över kroppen och det är inte bara hur jag ser ut utan
gud så osunt det är så psyket mår dåligt - det här gäller mitt sätt att
se på mej själv och inte på andra!!(
ja, om det inte är alldeles för mycket
för det erkänner jag att jag har svårt för). Ätit alldeles för mycket godis
och tränat för lite (fast det har lite med skador att göra kroppen
behöver vila sedan vintern). Nu blir det andra bullar ! Ha ha

Dana är på väg för att barnvakta (och som hon tjatar på att jag ska köra
henne dit i stället för att ska cykla - men jag ger mej inte - varför skulle jag?),
och Rasmus är på väg till Hbg för natträning men "sitt gäng", de har
tänkt hålla på HELA natten, tills de är slutkörda....
Jag tycker det är en dålig idé, men visst det kan hålla på några timmar,
sedan hämtar jag hem honom!

STÄDNING!! YEAY!!   ha en go lördag!   L8

Kommentera här: