0

Lite svar


Jag blir glad för alla kommentarer,TACK, fortsätt gärna!

Nettan !
Ja, jag saknar er oxå!!
Ska erkänna att jag inte känt igen Jocke,
om jag inte sett honom den kvällen!
Du har en poäng med grupp 4 till Triathlon.
Ni som ställer upp som funktionärer får gärna höra av er oxå.

Mia! Syrran blev glad för halsbandet, såklart!!
Ska bli kul att ses igen....

....Ufokuken (ber så mycket om ursäkt till er andra för språket!!!),
det tog ett tag innan jag kom på vem det var, sen var det rätt så självklart!!
Men du verkar vara lite rädd för det ska smitta av sej till ert hus... eller har jag fel?
Supermusen och Ufokuken -ett snyggt par!!!??

Ja, Linda vi skulle gjort det för några månader sedan!
Men det kommer att bli skitkul i vilket fall !

För min del är det bra att ha med Christer när vi handlar,jag är alldeles
för snål att köpa extra saker som t.ex

Beyonces nya parfume,
som jag suktat efter sedan jag provade den på
KICKS för några veckor sedan.

en ....klänning!?
Vem vet ni kanske får se den på nån dag!

Sovmorgon! Gick upp till hamrandet hos grannen...

Ja, inget jag godkänt i alla fall!!!!!!
Inte mycket till morgonsol på vår tomt i fortsättningen....

Var på gymmet för en vising.
Per och Christer byter ut fönster på uteplatsen, min storstädning fortsätter.

Önskar er en skön Lördag!   L8

Kommentera här: