1

Hyllesaft!!

Fick storstädat på delar av tvättstugan, och städat
över nedanvåningen efter Rasmus och Dana frågat
om de fick hålla till hemma hos oss under kvällen/natten.
Tappade upp 5,5liter Hyllesaft

det kommer att gå åt om jag känner mina barn rätt...
och det gör man väl som mamma...eller??

Vid kl 21 körde jag och hämtade mina poigrejor på gymmet och körde
mot Hbg. Körde inom en affär för att handla mjölk och lite annat.
Kände mej lite "stött på" en av vakterna där...
Skrattade och skickade ett sms till Christer när jag körde därifrån:
" Det är inte var dag vakterna i affären stöter på en! Ha ha, I´m on fire!"
och med tanke på vad jag var på väg till så var det skitroligt...
tycker jag själv i alla fall!!

gammalt foto, men det är jag som poiar
Det var på en möhippa jag poiade och med tanke på att det ÖSREGNADE
en halvtimme innan är jag mer än nöjd med de få dropparna som kom
under tiden jag höll på . Hoppas ni fick en trevlig dag och kväll tjejer!!

Hemma igen var huset fullt av ungdomar och fler droppade in under
kvällen/natten. Lillen visade upp lite djur för tjejerna...

Petronella vågade ha Zorra om halsen !

Kristina höll henne på lite avstånd...

Tekla hade fint halsband på sej hela dagen och natten!!

del av gänget

Max var lite blyg... Albin var....GLAD!(ovanligt, men trevligt ! ha ha)

Jenny fick äntligen sin ketchup...till pizza!!!???

ett mindre skrämmande djur!

en rödtungad Jenny!
Ett gott gäng duktiga ungdomar igen ! Plockar undan efter sej och uppför
sej alltid väl! Ni är alla välkomna tillbaka!

Må väl och ha kul!!    L8

Kommentarer:

1 Mia:

skriven

Åhh, Jaa Lotta .. Det var super trevlig poi uppvisning i lördags..

Alla var såå nöjda och glada..

Ser fram emot att få poia med dig nån dag.. Kramar i massor <3

Kommentera här: