0

Handla...

En regnig morgon men med trevlig sällskap så det gjorde inget!

En blöt järnvägsgata
...

här sänks ett tak...åtminstone en bit...

Lucas, Dana och jag skrev handlelistan klart och sedan körde vi först

till IKEA för att köpa ljus och lyktor.
Sedan till

McD på Familia för en
snabbblunch
Handlade mat till 14 personer för hela helgen...

på maxi
Packade ihop kläder när vi kommit hem  och en massa annat, till sist
packade vi in oss och hunden i bilen och körde norr ut.

två trötta killar

en kopp kaffe på McD i Halmstad

sorterar fiske grejor

stannade till i Oskarström

Tekla startade larmet i bilen medan Dana och jag handlade musik och
blommor och killarna fiskegrejor. Jag skickade in Dana för att antingen
få bilnyckeln eller säga till Christer att stänga av larmet och låsa upp
bilen. Efter en stund gick jag in i fiskeaffären där Christer såg helt oförstående
ut när jag ryckte åt mej bilnyckeln. Dan hade bara sagt - Tekla piper i bilen.
Ja, det gör ju hundar ibland....

Sjuk effektiva under förmiddagen!   På väg mot midsommar !
Kram L8

Kommentera här: