0

otursdag...

Om jag var duktig i måndags så var jag raka motsatsen igår!!
En fruktansvärt stel och öm kropp gick tidig runda med Tekla.

men härligt när solen skiner

Hem för att äta frukost,duscha och plocka lite . Väckte Dana och Fanny
och körde till Ängelholm för koll av ögonen igen.

kul att de gör så på alla foton...
Trycket var inte bra i det opererade ögat så hon skulle ha nya droppar,
väntade på EpressoHouse så tjejerna fick i sej frukost oxå.

Dana provade nåt nytt och blev inte så nöjd

jag tycker den grova sconesen är supergod och vanillalatten oxå, såklart!

nacken på Fanny... hon var inte så nöjd iheller.
Stod länge i kön på apoteket och sedan visade det sig att de inte hade
den sorten där som Dana skulle ha. De kollade och den sorten fanns inte
på sj-h-apoteket iheller och inte heller i Hbg eller Lund eller Malmö...
Varför skriver man då ut en sån medicin?? När där finns alternativ!
 Dana letade bikiniunderdel i klädesaffärena - hittade ingen som passade.
Fortsatte till Maxi och handlade mat. Scannern var ur funktion... fy vad
man vänjer sej vid bekvämligheter snabbt!
Stå i kö i kassan...!?
Efteråt körde vi hem lagade middag och städade kylen.
Slog sönder ett glas på köksgolvet och när dörren i kylen var klar
hällde jag ut nåt från nån paket och fick börja om igen...
Lucas hade varit på badet sedan de öppna och kom hem för att äta
max en kvart tog det... inte missa badtid!
Var borta på gymmet och masserade en extra som jag inte räknat med..
direkt därifrån och hem för ett skumboxpass på gräsmattan hemma.
Hade lagt väck skivan med musiken till passet så jag fick ta en gammal...

Dana fotade oss, ett glatt pass med många fel från instruktören,
eller fel och fel jag improviserade en del kan man säga!!

trots en öm kropp var det skönt och gjorde att det blev ett bra slut på
en småjobbig dag. TACK ni alla goa!

så här glad var jag efteråt!!!...och svettig!

Kommentera här: