0

Dagens

Dennis kom in och hämtade sina glasögon på morgonen...
Ja, de va den dagen...
Jag själv ägnade dagen åt blogg och gräsklipppning.

fågelunge som hoppat ur boet lite för tidigt
Rasmus C kom och hälsade på en stund oxå, sedan bjöd han
hem oss till dem på kvällen.
Efter gräsklippningen så kände jag att jag var värd en...

Spritzer/Dagens/Prützer
Duschade och gjorde mej i ordning. Lucas kom hem från badet helt färdig.
Han hade tänkt simma 2000m men efter 55 längder orkade han inte mer...
Han är för rolig och duktig! Hemma så valde han att äta lite själv och sen
ta det lugnt framför tvn, helt ok för vår del, vi var ju ändå i närheten.

Malin och Miamaria

Mika

Jolina      som hade varit med mormor i maskeradlådan!

Miamaria behövde något i väskan...

supergod grillad mat med nypotatis och sparris

efteråt bjöd Jolina på dessert!

...det började lite lagom..

sen hade vi fullt!

här har vi kocken, det luktade inte hallon i köket....

Christer som häxa??

Patrik som "fin dam"??

hmm.. vet inte vad jag blev riktigt...

klär honom!

ja ja...

kocken bytade yrke till dj senare!!

Kanontrevligt ! Tack ni Johansson/Camper !

Våra stora barn hade kommit hem från Helsingborg där de bl.a varit på stranden.
Tjejerna var hemma hos Alvin, jag och Tekla gick och hämtade hem dem.
Fanny och Lillen hade båda lyckats bränna sej i solen - AloeVera!!

Ännu en härlig dag - hoppas de blir många sådana under sommaren!

Sköt om er!  L8

Kommentera här: