0

utfodring

Jaha, värmen tog slut snabbt under dagen,
men vi behöver regn oxå.
En tur till Eket, hade fem massager och sedan lunch
med maken min.
Hem för att föra över pengar och betala lite räkningar.
Lucas kom hem och vände med badkläderna under armen.
Dana och jag körde till Björnekulla för att hämta upp Rasmus.
Tankade bilen och fortsatte till Ängelholm för Rasmus SIT.

Tyvärr var han lite förkyld så det blev ingen spruta denna gången.

Dana hade återbesökstid hos ögonläkaren och det blev bra.
Det har blivit tradition nu med en kaka efter från Nisses, när vi ätit körde
vi vidare ner i stan för att handla mat... till djuren hemma.
Dana blev störtförälskad! (jag oxå lite ) Sibirisk jordekorre

en hane

och en hona  - helt underbara, det är nog bara en tidsfråga....
Zorra fick två feta råttor, den första tog hon lite annorlunda...

hängandes i grenen, men det gick bra

Zara fick syrsor

och Nobbe gräshoppor
"Kamilla Kamelont" fick lite gott och blandat.

Nypotatis och kassler och champinjonsås till kvällsmat och sedan ringde
det och jag cycklade med Tekla till IP (där herrlaget hade träning) för
att hämta AntonOs jacka som han råkat lägga sidan om planen...
När man/jag kommer till IP så är det många som vill och behöver prata
vilket är mycket trevligt ! Men efter ett bra tag begav vi oss hemåt igen.

Tittade på Criminla Minds och efter det fixade jag med tvätten och Tekla
- Nu, är det dags för sängen !
Suss gott     L8P8

Kommentera här: