0

En kär gammal vän

Inte en sån tidig morgon som jag haft innan
men klockan 7.30 var jag på plats i Kågeröd för 4+1 massager.
De har renoverat och flyttat till nya lokaler - och det har blivit väldigt fräscht.

mitt nya "arbetsrum" - konferensrummet

"mitt" väntrum... Nä, men det står precis utanför - snyggt!
Körde direkt därifrån för att reka helgens gig-ställe...

ser ni var det är?

mycket vackert men...

väldigt blåsigt !
Det passade väldigt bra för jag hade lunchdate en liten bit därifrån.
Tog en långlunch med Walle som jag inte träffat på nästan 15 år !
Skitkul att träffa någon som man känt väl och sen inte ser på så länge,
förutsatt att människan inte gått upp en massa i vikt... Det hade han såklart inte!
Jag var faktiskt mycket nervös innan (det tror jag att han oxå var, eller?),
men de två timmarna flög iväg - rätt mycket att "fylla i " efter så många år.
Väldigt kul att träffas - Tack igen, Walle, skönt att se att du mår bra!!

Körde inom Väla på hemvägen för att köpa present till någon som fyller
år snart... och för att köpa fikabullar hem till barnen (jag tog en själv oxå).
Tog med Dana bort till gymmet för att massera upp hennes ben,
vi måste snart få ordning på hennes knä!!
Att en så ung människa kan ha så mycket knutor i musklerna...
Och det jag tjatade mest om under tiden var...-STRETCHA!!!
jädra fotboll och allergin mot stretch EFTER varje träning och match!!
Hade ännu en massage innan kvällens båda pass.
Jam snart har vi fått ihop hela passet och svetten kommer smygandes,
eller hur, Marie!!! Det är skönt att få dansa i vilket fall!
Sen var det dags för boxarna ! Ett bra gäng samlat med som vanligt
mycket svett, skratt och ont...Måste bara lära mej att få ner det till 1,5h
som bestämt men de e ju så kul !!! 

ett stukat finger...

ser nästan ut som ett riktigt slagsmål - alla står och tittar på...
Tack alla härliga för en underbar dag!!

Med risk att bli hängd  och misshandlad från alla håll och kanter tar jag risken...
Visade lite gamla kort för Dana när jag kommit hem från väla,
hittade ett som var JÄTTEROLIGT - för mej i alla fall!!!!  (Förlåt!)

ha ha ha ha!!!!

En annan kul grej, någon frågade mej om jag ville med och dansa i Köpenhamn...
OM jag vill - längtar redan!!!!!

Kärlek till er alla!!    L8

Kommentera här: