0

"tystnad - kamera"

Hämtade först Lucas, fortsatte till gymmet för att hämta kläder,
sedan vidare till klippan tankade bilen och fyllde på till
oss oxå med munk till Lucas och en Latte till mej.
Hämtade upp Oliwer och Iza vid snyggatorp och tillsammans tog vi oss
till en fotbollsplan.

ja, han är igång som vanligt den lille pajasen

tre goa ungdomar

väntar...
Vi samlades klockan 13 som bestämt, men jag tror de var igång
"på riktigt" vid 15.30... lång väntan i blåsten!!
Jag körde därifrån långt innan de var klara (tror jag ), för att städa
solarierna och för att massera.

ännu en tatuerig till "samlingen"
Ett Cirkelpass och ett Slowmotionspass - ett med fart och ett lugnt.
Nu känns det verkligen som vi är på gång igen - folket har börjat
komma tillbaka precis som min energi och väldiga glädje över att få
hålla på med det som är roligast!!

Fått ett sms från en väldigt snäll och förstående make - han har gått
kvällsrundan med Tekla - det blåser ju värre än storm, och så är det svinkallt!
Tack älskade du!!

Snart ska jag stänga ner och ta mej hem för att äta.

Ha en skön natt och sov så gott!!  L8

Kommentera här: