1

Reportage i Lokaltidningen

Tidig morgon med Teklarunda och frukost innan
jag hämtade Bengta och sedan vidare till Eket. 
solen var alldeles röd och mycket vacker!
Såg ut att bli en underbar dag - vädermässigt.

fler fina naglar
Sju massager innan jag gick ut och upptäckta att solen inte syntes
längre  och det var genom mulet. Jag körde hem till Kvidinge, inom
ElinM för att hämta Dana som sovit där under natten.
Barnen hade studiedag och var "hemma" från skolan alla tre.
Dana och jag gjorde spagetti och köttfärssås (fjärde middagen i rad...).
Vi åt alla tillsammans innan jag tog en runda i skogen med Tekla.
Sol....Mulet....Regn

det luktade riktigt gott och vårigt !
Det var inte lika kul att gå men tremostatbyxorna var på idag oxå,
så det var inte kallt.

Tekla bryr sej inte så mycket om vädret

den sista snön smälter bort i regnet..
Tillbaka till gymmet för massager och visningar.
Avslutade ännu en lång och bra dag med ett härligt SlowMotionspass.
Hem för kvällsmat,Tekla-runda och stängning ihop-plockning av gym.
Var tvugnen att förbereda morgondagen noggrant, för den skulle börja
TIDIGT!

TACK Mi, Malin och Annika för kommentarer och tjoande om
reportaget i Lokaltidningen.
Tycker själv att det var ett trevligt och hyfsat sanningsenligt.

Ha de!   L8 



Kommentarer:

1 Mi:

skriven

Varsågod:) Det va ett mycket bra reportag tyckte jag. :)

Kommentera här: