0

Fullt pass

Var tidigt på gymmet och städade,
hem till barnen innan de stack till skolan.
Fixade lite hemma,skrev och annat.
Tog ett provvarv i Prästamarken - kändes mycket bra!
Så då var jag igång med den träningen!!!
La den mesta åt sidan under dagen för att träna in combatpasset
till kvällen, men det gick bara inte, kom inte ens ihåg de jag
kört innan och som borde sitta i huvudet! Det "nya" fastnade
absolut inte. Lite panik ville verkligen(som alltid)
att det skulle sitta perfekt på kvällen...
"Vaknade till" och kom på att jag skulle köpa blommor till svärmor,
vi har gett henne tulpaner varje år i snart tjugo år.
De var slut i blomsteraffären!!! Men Nutt gjorde en mycket
vacker bukett med andra blommor i stället.

den matchade tydligen de nya gardinerna !!

En vas från KostaBoda, som Tina och jag köpte när vi var där i vinter.
Christer kom hem och gjorde taco till sej och barnen.
Jag körde och hämta träningskläder och efter det inom och gratulera B-M.
Full fart till Klippan sen och det kändes inte alls bra jag var inte ens nervös
för jag visste att det skulle "gå åt skogen" i vilket fall.

Tog några djupa andetag och gick ner - FULLT PASS! ...
Superkul! Men SKIT... det vill jag bara ha när jag är bra,ju!

Körde igång och kan säga att det var faktiskt inte många missar,
däremot skakade jag av nervositet de första låtarna...
Der blev bra, jag är nöjd med tanke på förutsättningarna!

Körde hem till barnen och åt kvällsmat, Christer spelade badminton(förlorade).
Tillbaka och stängde ner gymmet samt förberedde för tidig morgon efter.
Gick  med Tekla och fick till slut ihop exakt 12800 steg.

Så trots att jag många fler nej och motgångar under dagen än jag egentligen
klarar av så blev slutresultatet bra!

KRAM, LINDA!

Tack och gonatt!  L8

Kommentera här: