0

Vinterpläs av

Började tidigt att massera på gymmet och fortsatte hela förmiddagen.
Tog mej hem och hämtade Tekla och fortsatte upp i skogen.
Mest för att rasta hunden men oxå för att få lite svar på mina
problem - det fick jag inte, tror jag.

men en skön runda fick vi
   
isen håller henne fortfarande..

jag fick lite mer energi av sol och träd!
Hemma igen dammsugade jag hela huset - minst en halv hund fick jag ihop!
Tekla fäller inte så mycket utom just när sommar och vinter päls ska av.
Ja, och så klart blir det mest när vinterpälsen åker. Efter jag dammsugat
så åkte Tekla ut och blev ordentligt ryktad - fåglarna som bygger bo blev
säkert överlyckliga med mjuk isolering i boet.

Barnen kom hem från skolan och tjejerna(Dana och Fanny) gjorde  kladdkaka.
Jag körde till gymmet och fixade, städade och tills sist masserade i omgångar.
Körde ett ok skumboxpass på kvällen, duschade fixade och tog mej hem.
Åt kvällsmat - vrålhungrig, och sen en runda med Tekla.
Blev ändå inte många steg idag, 7923.

Lasse! Välkommen till bloggen och välkommen till gymmet det ligger på
Storgatan nära monumentet.

Ha de bra och sköt om Er!   L8

Kommentera här: