0

utvecklingssamtal

Jaha så var det snö igen...

inte förvånad men lite besviken
Tidig morgon i hålan med sex stycken massager, körde hem och svarade
på lite mail och sedan var det dags för Teklas och min skogsrunda.
Har tänkt att det gäller låta henne springa lös innan det är vår och
innan jag "måste" ha henne kopplad. Kollade upp det idag och det
är mellan 1mars (och inte den siste, som jag trodde!)och 20 aug
de ska hållas kopplade...
Idag var det ju snö och inte många djur som la några ungar... eller...?
Ja ja, i vilket fall var hon hos mej med sina pinnar hela tiden.

snö och blött i skogen
Åt middag hemma innan jag körde till Åstorp för Rasmus sista
utvecklingssamtal på Björnekullaskolan. För första gången kändes
det utan större oro - tack och lov- alla, utom det förra har Lena (och alla
andra lärare) sagt samma sak: Rasmus kan mycket och är duktig MEN
han är sällan tyst och sitter aldrig still! Tack gode gud för att även
Rasmus mognade så pass att han kan sitta still en liten stund nu i alla fall.

Rasmus tillsammans med fina Lena som haft stort tålamod och
förståelse för Rasmus genom de här åren på Björnekulla!
Dessutom går han ut med bra betyg!
Vi firade tillsammans med att köpa goda kakor på "Contan"
 
såklart kan/ska man träna lite när tillfälle ges!!

vars en god bulle till oss alla i familjen
Träffade Katta som tränar hos mej utanför contan -Ska du in där???
Sa bara -ja! Men de e ju så att jag kan ju äta vad jag vill för jag tränar
bort allt från den bullen plus rätt mycket till i veckan - Nu äter jag inte
så våldsamt mycket "skräp", utan tycker om nyttig mat.
För NU första gången sedan jag blev gravid första gången för typ 17 år
sedan så är jag nöjd med min kropp. Den ser inte ut som den gjorde
för tjugo år sedan såklart, men jag tycker inte den har blivit sämre.
Jag har ju mycket mer muskler nu, mycket bättre kondition och kontroll!
Jag trivs, men tänker ändå komma i mina skinnbyxor igen... haha!!

Nu ska jag träna!! Ha det gott och njut av vinet i kväll...

Kommentera här: