0

inte på schemat

Ja, det blev en god morgon och en god dag,
hade hoppats på en liten extra krydda till den braa dagen,
men det uteblev...
Var i Eket i god tid och masserade alla åtta i precis rätt tid
- vilket är väldigt ovanligt. Luncha med älskade Christer på
Woodlands (ja, han har klippkort där!) en god kyckling och pasatgratäng
som alternativ till ärtsoppan och  en väldigt god mjuk kaka som efterrätt
och till det den godaste vaniljsås jag någonsin smakat.
Körde hem och direkt upp till skogen med Tekla.

pinnar är det roligaste som finns!


mysig tomteskog
Körde sedan hem för att gå igenom det sista på jamen(danspasset),
blev tvungen att kiva lite med Dana först som tyckte att hon behövde tvn bättre...
Bort till gymmet, träffade bl.a min käre far -längesedan sist, han är
ute och reser mycket i sitt jobb så ibland tränar han på andra gym!

Om nån tror att det är grått i mitt hår tror ni rätt...
Hade en massage innan två och en halv timme pass!
Först jam, fick till en del nytt och med det gamla blev jag ordentligt svettig!
1,5 h boxning så svetten stänkte och mycket liv i lokalen!
Idag undrar jag sååå hur de som var nya mår ! Undrar vad de tänkte om oss
- men det kommer vi att få reda på nästa vecka...
Tack alla för två härliga pass!!
Sen var jag trött!!!  Förvånad, och lite arg på mej själv...
Ibland måste jag verkligen tänka efter, för jag blev arg för det stod inte
:vara trött på "mitt schema", och då blir jag lite förvånad att jag ändå är det!

NÄR jag då tänker efter,så kommer jag på att efter tio massager och 2,5 h träningspass,
får man känna sej lite trött i huvud och i kropp ! 

Skönt var det att krypa ner i sängen i alla fall

HDSL   L8

Kommentera här: