0

En vanlig onsdag

MIA ! Vi saknar att svettas med dej! Se till att bli frisk nu!

Onsdagsmorgon och tidigt till Eket för åtta massager.
Hade med mej "mät- och vägvågen", som väger kg, mäter
kroppens fett-muskel-,ben och vattenmassa.
Fick chansen att glädja två människor !! Det är alltid kul.

Lunchade med Christer och Susanna.Susanna var Christers
besök på fabriken och hon har lite koll på blandningarna - tror jag...

Skyndade mej hem för att gå med Tekla på åsen -

ännu en underbar dag i skogen!
När vi gått rundan körde jag snabbt till MAXI för att handla mat -
det ekade i vårt kylskåp!! Skönt att få fylla på.
Sprang inom Familia för att köpa ett par solglasögon - alla tre paren från i fjol
är borta eller jättesönder.
Kastade in matvarorna och körde till gymmet för att massera.

Avslappning och återhämtning
Höll ett skönt och lugnt Slowmotionspass, härlig känsla efteråt!
Hem och åt lite kyckling till kvällsmat, en lite längre runda med Tekla,
innan jag gick in och hämtade min dator som min kära granne Eva
hade pysslat med. Stort tack EVA!
Var hemma rätt så tidigt så jag hann sätta mej för att titta på
"Greys Anatomy". Såg reprisen på "Off the map" i söndags och det var det jag
ville titta på egentligen, fast då hade jag redan suttit för länge
så det blev sängen i stället.

Hoppas ni oxå har haft en bra dag!!    L8

Kommentera här: