1

TACK

Kronärtskocka....Jordärtskocka.... same, same... nästan
Mr.Oliver Soppan var supergod i alla fall!

Tack Nettan,Eva,Ingela,Martina och KattaArmstarke!
Tack tack! fina Mia! Du ska få en BAMSEKRAM på fredag!
Känns lite lättare, när man fått dela med sej.
Och såklart tror jag att det kommer att ordna sej - det gör det ju alltid
om man kämpar och försöker på rätt håll!

Mycket tid till att fundera idag, men Tekla har fått sin skogsrunda

hittade en död (skjuten) räv slängd baom ett träd
Stackars Mickel - har alltid tyckte väldigt mycket om rävar (hmm, jag
tycker ju om ALLA djur!!)- de är så vackra djur.
Vi hade en som kom fram och åt (godis!!)ur händerna,
hemma hos mamma och pappa. Lyan låg bara en liten bit in i skogen,
så vi såg den rätt så ofta den korta tid som den fick leva där...
 
Men jag har haft några massager och haft ett Cirkelpass
och ett SlowMotionspass.
Är tacksam att jag än så länge får hålla på med det som jag tycker är
roligast av allt!!
Dessutom är jag så tacksam över alla underbara människor omkring mej.

Nu är det alldeles för sent för mej att vara uppe, men tack för idag
och jag önskar er alla en god natt!!  
L8

Kommentarer:

1 louise:

skriven

ÅH! varför skjuta en räv till ingen nytta! ÅH! man blir så jäkla arg!

Kommentera här: