0

onsdagen

Onsdagen skulle jag städat hemma men det blev
bokföring istället. Har kommit på att ska jag få något tråkigt
gjort så bestämmer jag mej för att jag måste göra något ännu
tråkigare och då väljer jag att göra det första tråkiga...
Det tar lite tid med fakturorna, när de som betalat in gym-kort
inte skrivit fakturanummer... man får gissa eller låta
dem stå som obetalda. Det är ju lite tråkigt för er som betalt, vilket
jag då inte vet och då skickar jag ju påminnelse.

Resten av dagen var mycket roligare med visningar och massager.
Tyvärr börjar det visa sej vilka som tränar för att de vet att
det är bra för dem och för att det är roligt. De andra kommer inte
längre på passen (speciellt glömmer de att tala om att de inte
kommer, fast de står uppskrivna). Ett tips för er som hittar
nån liten krämpa här och där eller känner efter -JUST DO IT !
Fundera inte så mycket utan bara kom, ni blir piggare gladare och orkar
mer dagen efter och resten av livet - en sanning som ni egentligen vet om...
Jag har satt en tid (kl.14) som vill jag veta om ni kommer eller inte,
de är inte så snällt mot de som står och väntar (är peppade och längtar) 
på passet och tror att flera kommer att dyka upp för de står uppskrivna.
Men så kommer det inte så många som behövs ... Snälla, tänk på de andra.



HDSL  L8

Kommentera här: