3

Fantastisk morgon

Vilken underbar morgon!!! och det har även blivit en undebar dag!

syrénen blommar!
En skön morgonpromenad och sedan en liten runda fusksol innan jag
väckte familjen och åt frukost.

När alla var iväg och jag var klar, körde jag till Åstorp för att bli av
med lite hår i ansiktet...

hos Ewa Odd
Därifrån körde jag direkt till Klippan och till Huvudsalongen.

så här långt var det...

det var hon som gjorde det...

en del av mitt hår...

en annan del...

efter avfärgning...

Ja, och resultatet får ni se en annan gång!! Ha ha!!
Lucas sa direkt - Oh, va fint mamma, bara man får vänja sej.....

I från Klippan körde jag och hämtade Lucas som ville till väla för att köpa
present till storebror, och jag hade bestämt mej för att köpa en liten
blogg-kamera till mej, för att slippa förstöra Christers mer...

hoppas den är bra...

Nu ska vi svettas!!!!!
Ha de gott!   L8

Kommentarer:

1 Linda H:

skriven

Hahaha, kul att du håller dom på sträckbänken...;) Kram snygging!!

2 Annalena:

skriven

Du passar jättebra i den nya frisyren, blev ju som en ny jättesnygg kvinna.

3 Thuresa:

skriven

Men gud vad har du gjort med ditt långa fina hår :O! hihi aja..det blev iaf snyggt sm tur va =D



hoppas allt är finemang ;)

kramen

Kommentera här: