0

Hittarp

Skogsrundan med Tekla, lika skön som alltid!
Fixade med nyckel på gymmet(strulade som vanligt!),
och sedan körde jag Rasmus till Åstorp och tåget
- tänk va skönt det hade varit med tågstopp i Kvidinge....
Hemma igen så masserade jag Dana - JÄTTESKÖNT
tyckte hon - NOT! Men vi får hoppas det gör nytta till ikväll.
Samtidigt gick jag genom läxan med Lucas.

När vi var klara så körde Dana och jag till IP och sedan vidare
till Hittarp... kanske en liten omväg dit....

Tejpad och knäskyddad!

avbytare till en början(bra-då håller knäet längre..)

på plan tog det väldigt lugnt
,
vilket jag kan förstå :första matchen på länge, ont/rädd om knäet,
tuff match och de låg redan under med flera mål.
Men det var inte likt Dana, jag ville skrika igång henne men lät bli.
Danas knä höll!! Tack och lov
Ja, de slutade med storförlust, Hittarp var bättre men domaren sämre...
8-1 elr 9-1 vi tappade räkningen
När tjejerna var duschade/ombytta körde vi till McD för kvällsmat...
men 21.30 vill man bara ha mat!

Renée

Renée och Sara
Hem och somnade på soffan!
Ha de gott! L8

Kommentera här: