0

längtar

Idag har jag en ynklig Lucas hemma från skolan,
Rasmus och Dana har åkt till skolan och
Christer sover fortfarande....
Planerat in att springa idag, MÅSTE testa benen även
om de mer hade behövt att vila...
Men det är ju Springtime redan på lördag och trots behandlingar
har det inte fått läka ut än.
Solen skiner och vi hoppas på ännu en underbar dag.. eller hur!!

hit, längtar jag mest nu...
Vi har inte varit i stugan sedan januari, och för mej är det de bästa stället
att ladda batterierna på... och jag behöver batteriladdning mer än nånsin
känns det som!!!
Det blir alltid svårare när fotbollssäsongen drar igång för då är det
matcher var helg för någon eller alla, av de tre.
Snart är de så stora att jag och Christer kan åka upp utan dem, till
barnens stora glädje nu tror jag. Känns redan att de åren när det inte är
kul för dem att vara där uppe kommer nu, när kompisarna är viktigare.
Var sak har sin tid !

Ha det gott och sköt om er!
Kärlek till alla!!

Kommentera här: